Must Be A.....
#10
Yep there are scripts.You can change pos of monster by entering this:
1)thingamabob
2)@UMMove(GetObject(ID),x,y,z)
Thats it , the monster will go to the point.
But to change monsters pos 4eva you will have to make corrections in mob file .
If you know how to work with a hex editor then i will tell you how to do that.
"{}•••®/A//P][R[$®•••{}"
Ответ


Сообщения в этой теме
Must Be A..... - от Dr. Yukimitzu - 15.10.2003, 22:53
Must Be A..... - от ALtair - 15.10.2003, 23:18
Must Be A..... - от Jet - 16.10.2003, 17:33
Must Be A..... - от TheWarrior - 16.10.2003, 18:58
Must Be A..... - от Dr. Yukimitzu - 25.10.2003, 18:27
Must Be A..... - от Mephisto - 25.10.2003, 18:29
Must Be A..... - от Dr. Yukimitzu - 25.10.2003, 20:03
Must Be A..... - от Mephisto - 25.10.2003, 20:06
Must Be A..... - от Dr. Yukimitzu - 26.10.2003, 21:56
Must Be A..... - от Mephisto - 26.10.2003, 22:02
Must Be A..... - от Dr. Yukimitzu - 26.10.2003, 22:06
Must Be A..... - от Mephisto - 26.10.2003, 22:14
Must Be A..... - от weader - 25.02.2004, 12:48

Перейти к форуму:


Пользователи, просматривающие эту тему: 4 Гость(ей)